måndag 21 april 2008

måndag prao&fjällen


tjaa, nu har de gått såhär überlänge igen tills jag äntligen finner mig tid till min blogg :) men nu har jag iaf tid sååå creeeds for mee =) tänkte bara berätta att jag redan har varit på min underbaaaaaara "weekend" i sälen med ÄLSKLINGSLINNÉA! vi hade de jätte trevligt och bowla, åkte skidor, sola och bara njöööööt :) sen gick jag i skolan på fredagen. yeeeey, va roligt de va att träffa min favoit lärare robert igen som va på sitt bästa humör.. kanske inte kan påstå att jag va så pigg jag heller, började med att komma andra lektionen sent med 50 min!!! ajaj, de va verkligen inte bra! men skit samma, sen så spenderade jag helgen med mina trevliga vänner och idag (måndag) så praoade jag , första dagen :) de gick sådär, kände inte att jag vart riktigt välkommen. folket va väl sisådär trevliga, men man lär ju ändå tänka på att dom är där för att få betalt så. men aja, gick näääästan felfritt, vart lite fel serverade måltider och så men jag tycker att jag skötte de hyfsat ändå för att vara första dagen och allt! imorgon ska jag ta och sova hos min underbaaaaaara vän ÄLSKLINGSJULIA!!! :) har verkligen saknat henne, vet inte vad som har hänt men vi har bara slutat umgåtts som förut. men jaja, ingen idé att kolla bakåt endast framåt, past,present & future hahaha. resten av veckan blir väl träningar&prao sen match på fredag mot korsnäs tror jag =) ska väl bli trevligt om jag nu får spela, hmm känner mig rejält kass just nu, eller jaa de gör jag väl jämt känns de som men aja får väl visa min bästa sida, för tro de eller ej men även jag har en sån =) hihi! aja, ska kila och hämta lite mer glass nuuuu, glass med ischoklad i , mmmmmmmmmmmuums säger jag bara. MÅSTE HA! aja, vi hörs tomorrow eller på onsdag , får se om jag får tid över . pusssssssssssss

i love it babe, got me here doing things i don't ever do. you hold me down thats why i'm here making sure, things are up for you. like a getaway, the lights go off, you turn on, i love your place, cause i can hear the echo when you make me ahh

Inga kommentarer: