torsdag 10 april 2008

torsdag silver&sälen

hej, hade tänkt och skriva ett inlägg i min suuuupeeeeeeeeer coola blogg som jag typ har glömt brot känns de som. men jag har liksom inte bara orkat skriva i den, har varit så sjukt trött efter cupen vi va på i helgen. aja, vi åkte ju på cup till örebro! samma dagen på fredagen gick vi på skolbio, darling! den söööööööög. seriöst tråkigare film finns inte så den va ju inte rolig. men sen samma dag så åkte vi ju till örebro så då vart de ju något positivt med dagen iaf! vi checkade in i skolan och så, sen käka vi och drog till första matchen som vi självklart vann, haha. öppnade upp riktigt rejält med 7-0. sen på lördagen så spelade vi två matcher som vi också vann och sen på kvällen käkade vi tacos på paco's, haha riktigt fyndigt sådär. buffén va väl sådär, men den dög helt klart! efter de käkade vi glass på donken sen tillbaka till skolan. när vi satt på skolan så fick vi våra tröjor DISTRIKTSMÄSTARE 2008 och de är inte ett skryt utan jag är bara stolt, vi lyckades jävligt bra med säsongen, guld i dm och brons i serien! aja, sen hittade vi nåra killar från storvreta som vi spelade kort med, jag va ju inte så grym när vi spela finns i sjön men sen skulle vi spela neger & president och de är ju inte jag så duktig på men då va jag och simon i lag och då gick de skit bra, vi slog alla :) efter mycket skratt och tok bestämde vi oss för att gå ut och spela fotboll men vi kom inte så långt utan gick in ett tag istället och bara satt och hängde. sen gick vi och la oss för dagen efter (söndag) skulle vi ju spela kvartsfinal mot storvik! vi vann den och semifinalen också. men sen i finalen så förlora vi mot världens bitch lag. men aja, silver iaf de är ju inte förjävla dåligt de heller med tanke på att vi slog ut storvik, haha suckers. de vart bara jag&mami i bilen, vi stanna på nå kebabgrej och käka på vägen hem sen sovj ag hela vägen! sen har hela den här veckan bara segat på. inte hänt speciellt mycket,har varit sjukt trött. sliter ju och ligga på topp sådär. en rolig sak som hände igår på fotbollsträningen va att vi fick ha en ny tränare , yeeeeey. chris hette han och va från Belgien, han hade tydligne spelat riktigt högt där och va jätte duktig. skit kul träning faktiskt, lite drygt dock att prata engelska hela tiden med tanke på att han inte prata nått annat fast aa förutom belgiska då men de fattar ju ingen i vårat lag såklart. fast emellan åt så lärde vi han lite svenska ord också, bla. idiot och ni är bäst! mmm men om man blickar framåt nudå så ser de ut såhär att jag ska till säääälen på söndag med mami,dadi & ÄLSKLINGSLINNNÉA!! :) ska faktiskt bli skit kul, har ju inte åkt nå skidor i år, lite dåligt av mig tycker jag men nu blir de ju ändring på de iaf. vi blir borta till torsdag så går vi i skolan på fredagen sen veckan efter de så praoar vi! jag ska praoa på Monroe's 9-3, ska faktiskt bli roligt. mami sa även att om jag skötte mig skulle de bli sommarjobb så de är ju bara massa plusplusplus! men nu ska jag ner och äta lite chili con carne sen estudia español y packa upp min väska -.-, hare guuuuuuld puspussspspuspsupuspusss

tell me how i'm supposed to breathe with no air, can't live can't breath with no air, it's how i feel whenever you aint there. theres no air no air

Inga kommentarer: