söndag 27 april 2008

söndag fotboll&avslut


jaa hej idag är de söndag då, snart sista april och allt. de är ju nånting att se fram emot iaf! jaa, jag har ju inte skrivit så mycket på sistonde men som vanligt brukar de ju vara länge mellan gångerna jag brukar skriva så. hade ju prao den här veckan och de gick ju bra, hade jätte roligt faktiskt! i fredags hade vi fotbolls match också, korsnäs hette dom och va från dalarna. man ska egentligen inte säga såhär men för att vara 15 år och ha vunnit sin serie så sög dom, kort och gott. vi vann med 12 eller 13-0. jag gjorde faktiskt ett mål, de va ju oväntat så bra som jag är. sen gjorde jag en assist till madde som nicka in ett mål, de va ju positivt också, nått bra till mig iaf. matchen va slut vid klockan 9 ungefär, åkte hem och käka och så sen åkte jag hem till camilla och kolla på film med linnéa,annika och självklart camilla. kolla på nån sjuk film som handla om djävulen och shit. riktigt wierd film rent ut sagt. sen åkte jag hem och sov en kort stund tills jag skulle upp igen, dvs. halv7!!!!! en lördag lär man gå upp klockan halv 7, fan skandal. då skulle vi sälja jord, yeeeeeeeeeeeeeey. höll på till halv 2, åkte hem och så. efter de åkte jag till camilla och va med henne,louise och linnéa sen åkte jag hem och käkade grillat med dadi. riktigt gott och mysigt faktiskt! sen så åkte jag tillbaka till camilla och linnéa. så jaa va vi ute och så, sen kolla vi på ännu en till sjuk film som handla om nå jävla mars människor som tog över jorden men naturligtvis räddade ju AMERIKANERNA oss, dom som är så bäst på allt. sen så vart de en tidig kväll för mig, jag va så sjukt trött så jag höll på och dö haha. sen så vaknade jag i morse, råkade spilla kaffe på min hund som numera är brun prickig haha, mami fick ta sig en funderare när hon kom hem! efter min brunch åkte jag hem till gissa vem? camilllllaaaaaaaaaaaa, vi satt och snacka lite sen ringde annika och fråga om vi vela följa med på sif match så vi åkte ner till jernvallen med henne. vi satt och kolla ett tag, han trycka i mig en korv. jätte gott -.- sen så åkte jag hem och käka riktig mat, falukorv och potatisgratäng som jag lagade SJÄLV! värt att anteckna. sen så åkte jag och linnéa på gt, skit tråkigt! sen nu har jag inte gjort mer än att sitta här vid datorn och dega sönder och fundera. tankarna flyger fram och tillbaka i huvudet. finns verkligen mycket att tänka igenom både bra och dåliga saker. läste även i en tidning att håkan hellström hade skrivit ett citat som va såhär:"Kärlek, man ska känna att man brinner upp utan att dö, brinner man inte så har man inte hittat kärlek. När de gör ont så vet man att man är på rätt väg". kanske de är så, kanske de är bra att göra saker som tar emot men ändå kommer nånting bra utav de i slutet. hålla hårt eller släppa helt, vissa saker får man tänka igenom mer än 2-3 gånger. för chansen finns ju alltid att man ångrar sig, när de är försent. har även TRE prov på 1 dag, helt sjukt. skulle vilja slå ihjäl alla lärare, även dom som är döda har jag lust att slå ihjäl en gång till. får verkligen psyk, hur fan lyckas man trycka in de på en och samma dag. IQ har väl alla men de här är fan ett bevis på att de finns undantag. även att min mamma tjatar om städ och grejer, orkar verkligen inte med de här just nu. kom och ta mig långt här ifrån?




you look so dumb right now. standin' outside my house tryin' to apologize, you're so ugly when you cry, please just cut it out. don't tell me you're sorry, cause you're not, and baby when i know, you're only sorry you got caught. but you put on quite a show. really had me goin', but now it's time to go, curtain's finally closin'. that was quite a show, very entertainin'. but it's over now, go on and take a bow.

Inga kommentarer: