fredag 11 juli 2008

kaos


jaa, jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva. fick bara en känsla av att jag va tvungen att skriva nånting! jag känner att de är lite kaos i huvudet just nu. mycket tankar som går igenom huvudet. jag överreagerar säkert, låter ledsnare än vad jag är. men jag är sån! men jag fick typ en aha upplevelse idag. läste nåns blogg, iofs va inlägget skrivet för ett halvår sen men ändå. att jag hade så jävla fel, jag kan inte låta bli att tänka på hur de skulle kunna ha varit nu om jag hade gjort på ett annat sätt. men jag antar att man borde se framåt ist för att hela tiden kolla bakåt. men de skulle ju kunna ha förändrat mycket. ibland hatar jag mig själv, jag tänker alldeles för mycket. och då menar jag inte att jag tänker för mycket så att de blir nått bra utan tvärtom. men ändå, tillbaka till nuet. jag förstår inte på mig själv ibland, jag tar ut för mycket saker i förhand. de ska jämt vara som jag förväntar mig, jag tror att jag vet hur de ska sluta. att bara jag vet slutet och ingen annan! men likförbannat så blir jag sjukt besviken varenda gång. jag, jaa jag vet inte riktigt. ska ägna mig åt annat nu.


man lär sig av sina misstag - eller ?

Inga kommentarer: