söndag 27 juli 2008

<3


Isabelle Hagström, 14 år, snart 15!


Sommaren 2008, i love it :)


haha jätte fin inledning, jag vet! aja, har haft massa mys dagar nu. igår va de en mysig dag tycker jag så jag berättar lite mer om den! började med att jag vaknade på morgonen, kände inte för att göra nått speciellt så jag och min syster Sandra gick ut och la oss på studsmattan och solade i massor :) vi sprang i vatten spridan och käkade lite frukt och bara hade de allmänt mysigt. va längesen vi ritkigt pratade ordentligt med varandra och gjorde saker tsm, men de blir väl ändring på de nu :) sen kom mamma och pappa hem, solbrända och började fixa käk. de vart grillad lax, jag älskar den maten nu på sommaren , helt sjukt gott :) iaf, sen så tog jag en dusch och fräschade upp mig lite, sen så åkte jag hem till gustav! satt där och vänta på att han skulle bli klar och så sen cyklade vi till hedåsen där vi träffa, jocke,eric x2,dennis,calle,emma,vickan,linnéa,camilla x2,kim, felicia,annika,andré och massa mer :) vi satte oss och prata lite typ bara umgicks och snackade om allting! sen gick vi ut på bryggan lite sen kom de så jävla mycket mygg så jag bestämde att jag skulle ta initiativet till att göra upp en eld! hihi, jag som är så kunnig av mig. jag starta den iaf, så brann de lite sen kom linken och louise och tog över och fick fart på den lite mer. så satt vi där framför elden och bara myste :) sen kom putte och korrho och nåra. jag åkte hem hyfsat tidigt ändå, satt uppe och kolla på film till halv 2 nångång sen gick jag och la mig :) sen vid halv 4 kom syster hem och kröp ner i samma säng som mig! vi vaknade 20 i 12 i morse då åkte vi till stranden. just nu vet jag inte riktigt hur kvällen ser ut men de visar väl sig! ha en trevlig dag för de ska jag ha iaf! pussssssssss



du vet att alla sånger är som skrivna till dig

Inga kommentarer: