lördag 5 juli 2008

mysdagar ahead


heej, tänkte ta och skriva lite i min blogg för en gångs skull. blir ju inte så jätte mycket dator på sommaren men med tanke på det fina vädret idag så är man tvungen att sitta vid datorn! :) igår vakna jag jätte tidigt, vet inte varför men de va sjukt varmt i mitt rum så de kan nog ha varit de. aja, väntade tills linnéa hade vaknat sen så åkte vi och bada med annika. träffa nickan där så hon låg med oss :) sen kom emma och vickan och la sig på ett annat ställe så linnéa&annika flytta dit men jag och nickan låg kvar. badade lite sen kom louise :) lika bikini som mig hade hon, haha! träffade även jessica,felicia och amanda bland annat. åkte hem vid halv 4, hämta min mobil hos emma sen åkte jag ner på stan och köpte en present. åkte förbi enen och köpte en dricka också, sen bar de av hemåt i en väldans fart :) hade cirka 30 min på mig att sminka mig och fixa kläder så de vart bara att skynda sig de! sen så åkte jag till emma, träffade calle och eric på vägen så jag stanna och prata lite med dom. sen så käka vi tacos och glass och hade mys. sen så åkte vi hem till pärlans place! där satt vi och snacka lite först ute sen så gick vi in och spela kort, jag vann dock inte utan conne va the star på de! :) sen åkte conne hem vid 11 då åkte vi ut, skulle till stan men jag gick dock tillbaka till pärlan vid 12 hämta min cykel sen bar de av hemåt! kom hem vid kanske halv 1, satte mig och prata med mamma ett tag sen tog jag med vovven upp och gick och la mig! :) vi vakna vid halv 12. lagade mat och duscha nu ska jag snart klä på mig sen ut och ta en promme med mollan! sen mot eftermiddagen/kvällen blir de julia :) ska bli ritkigt mysigt! och nu ser jag fram emot massa grejer, tex. gothia & rida med nickan :) haha har aldrig i hela mitt liv ridit förut men nån gång ska väl vara den först!


tänk efter, före!

Inga kommentarer: