torsdag 1 maj 2008

torsda sista&första


heeeeeej, idag är de första maj! våren har äntligen kommit om man kan uttrycka de så, med regn även men jag är ändå positiv faktiskt! igår va de ju sista april, riktigt lyckad dag faktiskt. började ju med att gå i skolan, hade idrottsprov som jag faktiskt tror gick bra, för en gångs skull. slutade 20 över 1, då åkte jag och linnéa till valbo! fast vi kom inte iväg förrän klockan halv 3 haha :) där shoppade vi, linnéa köpte en vit tunika & ett brunt skärp från gina och jag köpte ett skärp därifrån och en svart klänning från jc! sen åkte vi hem och naturligtvis va bussen sen , men jag sjöng och höll humöret uppe ändå! stressade hem och sminkade mig och så sen kom fam. Nordqvist :) eller iaf halva. så käkade vi lite sen så kom linnéa så åkte vi till ica för att köpa partyhattar/tutor och lite läsk. sen så cyklade vi vidare, även att de va nå jävla idiot turkar som höll på och försökte kasta ägg på oss. vi cyklade heeeeeela vägen till boänge (till kire) när vi kom dit va felicia,sebastian,tajten,linken,kire, adam och ture där :) vi grillade lite och myste som bara den! riktigt mysigt, sen så spelade vi fotboll på gräsmattan, jag sprang i högklackat hmm, sen så hoppade jag och jörten studsmatta så jag vart sjukt anfådd haha. sen så jaa bara chilla vi vid grillen och prata! sen så kom de med folk bland annat, oliver,louise,charlie,jesper och nåra till! då va de dags att kolla på fotboll, chelsea vs liverpool. haha fan va roligt de va, sitter man med alla som hejar på liverpool så psykar man dom med att chelsea är så bra och allting sen så vann ju chelsea haha roligaste jag har sett ,ture höll på och börja grina. alla skrek och louise kasta mobilen i väggen. sen så fortsatte vi och umgås sen så cyklade vi hemåt och så! och nu i morse hade vi träning klockan 12, -.- yeey. sen så lunchade vi med laget och snacka lite om cuper och så! men nu ska jag göra mig i ordning för att kolla på sif-örgryte! pussssssss

Inga kommentarer: