måndag 31 mars 2008

måndag skola&guld


tjaa, måndag är de idag :) brukar inte vara så sjukt glad över att helgen (lovet i de här fallet då) är slut men nu så dög de faktiskt. igår spelade jag dm-final mycket roligt med tanke på att vi vann på straffar visserligen men vinst som vinst, så de vart guld och brons i serien helt klart våran bästa säsong hitills och snart bär de ju av till örebro också så seger tåget kanske fortsätter där vem vet. måste dock lägga till ett minus till mig själv för de förfärligt dåliga match jag spela, sög totalt och de va nog fler än jag som såg de med tanke på att jag bara fick spela en del av första perioden.. kan väl inte påstå att de va skit kul men aja, så är de när man inte är bäst! efter de kollade jag på lite matcher, syster min spelade en av dom och hon va skit duktig :) massa beröm ger jag till henne! dom vann (guld) så de va ju roligt. efter de så åkte vi till monnes och käkade mat med fam. Nordqvist. passade även på att ge Liza en grattis kram på hennes 20 års dag och två leksaker från donken, haha de vart min present igår! hihi :) efter de åkte jag hem och pratade lite i telefooon sen somnade jag, dock vart jag väckt halv 1 på natten av ett telefonsamtal sjuuukt trött va jag imorse också men jag kravlade mig upp ur sängen och gick till skolan! hade hemkunskaps prov IG, yeeeeey. kändes som om jag verkligen behövde de just nu som grädden på moset så fick jag även veta att jag inte fick någon av dom 5 prao platserna jag hade valt utan fick ta nått som blev över dvs. nått som ingen vela ha så de sket jag i så nu ska jag försöka hitta prao plats i gävle så får vi se hur de blir! kvällen idag blir väl inte så mycket mer än träning och efter de bara hem. imorgon ska jag nog träna, ska spela match mot dam-jun och tagga lite innan cupen. måste även lägga till att jag har köpt en ny jacka en blååååå, jätte söt va den så den är jag riktigt nöjd med :) ni kan ju kika på bilden bredvid den är visserligen svart men de är ungefär samma modell hihi. aja, nu ska jag ta och jobba lite är i skolan, men kanske skriver mer sen tills desss pussssss <3>

Inga kommentarer: