måndag 23 juni 2008

life in days


jag har insett hur tråkig min blogg måste vara, samma rubrik, samma texter och allting! men nu blir de ändring på de, jaa jo jag kommer ju fortfarande skriva om de som händer och så men de blir ändå annat nu. the last two days har varit sjukt underbara. kan inte beskriva med words :) men aja, började i förregår (lördags) vi hade varit i en stuga och firat midsommar med familje och så!kom hem, tog de lite lugnt sen kom linnéa och vi åkte ut. träffade camilla&julia, sen så bar de av mot skogsvallen. där va calle,tajten,gustav,eric och dennis. dom spela typ fotboll. vi va med ett tag sen så åkte vi hemm to calllie. där kollade vi på fotboll och hade allmänt trevligt, tyckte jag iaf :) sen åkte vi och spela fotboll igen. åkte hem vid 12 då gick jag och la mig! vaknade igår, spelade match. gärna ingen kommentar om matchen för den sög så jävla hårt! aja, sen så åkte jag och camilla direkt hem till mig . bytte om lite, sen åkte vi och skulle bada. hoppade i en gång, rätt så varmt i vattnet faktiskt. men sen börja de blåsa och solen gick i moln säger bara, FYFAN! frös som en kyckling. då kom linnéa,julia,gustav,calle,dennis,rebecca och jocke :) jag åkte hem och bytte kläder och så sen så träffade jag annika en snabbis. hon har ju varit i grekland! brun va hon iaf och ledsen också snuttan. men sen iallafall så åkte jag till calle :) då åkte alla och spela fotboll. fick skjuts eftersom de är så långt med 3 kvarter ;) vi lirade warsawa (om det stavas så), och jag va rejält dålig på de lär jag säga! haha inge bollkänsla allt drog mig ur när jag skulle få röv skjutning!!! satte mig ner med skorstensjulia :) då kom annika,camillaoch linnéa som hade varit på ica. jag och linnéa gick och kissa sen så åkte vi tillbaka till calle. då kom tajten och rebecca som hade varit hemma och gjort nått. sen vid 10 åkte vi och spela fotboll igen. sen fick jag skjuts till calle och hämta min cykel , sa hejdå sen så cykla jag och linnéa hem! :) la mig och prata med mamma sen somna jag. dagen idag vet jag inte, hoppas på bad och sol sen träning ikväll :) pussiss

Inga kommentarer: