söndag 15 juni 2008

söndag guld&jobb


hej, de är ju söndag idag dårå och jag är ju hemma efter en skööööön cup i hudiksvall! de gick bra om jag ska vara ärlig, inte helt fläckfritt men we made it så de är massa bra :) första matchen förlora vi med 2-1 mot huge med ,h mppf ingen kommentar tack.. andra matchen vann vi och lika så tredje matchen! var bänkis pågrund av min fot i tredje matchen men sen i fjärde spela jag! då räckte de med oavgjort och efter mycket om och men gjorde vi mål 2 minuter i sista halvleken :) tack Madelene Jerner för den nicken! sen va de snabbdusch och sånt sen va de ju Sverige match, vettefan om man ens orkar skriva om sveriges prestation. jaja, vi förlora ju men sånt hände ju även dom eehrm bästa.. sen så käka vi på donken, fyfan för den maten egentlgien men jaja. sen kom valbo pojkarna (new best friends) så åkte jag vickan och emma buss hem med dom sen! sen bara snacka vi , hade lite vattenkrig och annat krig sen så gick vi och la oss vid 11! sen tidig match som vi vann på straffar mot nått sthlms lag, måste säga att dom va grymt duktig men vi höll nollan och i straffar kan allt hända så! sen bar de av till final, första målet kom tidigt i första efter 5min av Linnéa Hedqvist sen kom andra målet av Karin Nygren (ingen aning om tiden). käkade på donken, puuh jag vet säg inget, sen åkte vi hem. nu sitter jag här och är sliten som fan PLUUUUS att jag ska upp vid halv8 imorgon och jobba, eller jaa jag ska vara fotbolls tränare. fyfan åt pojkar 97-98. de är så satans jobbigt kommer ta livet av mig efter veckans slut . avslutar med en låt jag hitta som är gammal men skön lär jag säga ;) pussseluring



du vet att du förför mig med det sättet som du rör dig. de är du och jag inatt, du och jag inatt. baby du är fin och jag vill göra dig till min. de är du och jag inatt, du och jag inatt. 1,2 i 3 hela dagar har jag ringt till din mobil, men du vill inte svara. du vet att jag finns här för dig i vått och tort, jag ställer upp på dig men de har du väl förstått!? åh baby, jag vill ju ha dig. säg mig ,när du vill ha mig. jag kysser dig på halsen och kläderna faller, masserar dig i olja med koraller. så skönt allting glider, så skönt allting känns. har bara kommit halvvägs men jag vet att de bränns, erotiken i luften och värmen den övertar, underbart och känna så och du är så underbar. din brunbrända kropp, dina småfina händer,dina tokfina former och dina läppar som blänker. glöm alla hämningar nu är de bara vi två, du vet vad jag tänker, du vet vad jag kan. du vet att du förför mig med det sättet som du rör dig. de är du och jag inatt, du och jag inatt. baby du är fin och jag vill göra dig till min. de är du och jag inatt, du och jag inatt. en ängel, som jag har hittat i sängen, jag måste titta . fan du är så fin, du rör om i mitt hjärta, din sexiga blick som får kroppen att svettas. ligger ner på rygg och du kryper intill, jag vet vad du kan, jag vet vad du vill. tar av mig min tröja med kudden över huvudet. så skönt, du känner till behovet. jag kräver inte mycket, du gör som du gör. jag gräver under täcket men bara du som rör. damn, de är så skönt när du smeker. damn de är så skönt när du leker. snart är de min tur att ta dig med storm, vänta bara tills jag kommer i form. en kväll som denna är precis som att drömma, jag är gjord för dig de får du fan inte glömma. du vet att du förför mig med det sättet som du rör dig. de är du och jag inatt, du och jag inatt. baby du är fin och jag vill göra dig till min. de är du och jag inatt, du och jag inatt...

Inga kommentarer: