söndag 8 juni 2008

söndag hudik&mys


haaallå, mys dag idag! hade tänkt berätta lite om allt möjligt känner jag! kommer inte ihåg senast jag skrev men jag tror jag sluta nånstans där med att jag skulle cykla storsjön runt!? och jaa de gjorde vi ju! jag,linnéa,annika,camilla,louise,cecilia,julia,gustav,eric,calle&jocke :) massa mys! vi åkte tillsammans hela vägen då. så jaa, stannade vi och bada, jag knuffa i jocke med kläderna på och med mobil i fickan hmmm. kände mig lite taskig men de gick över snabbt när jag själv vart i knuffad. dock men bara kläderna på men de vart sjukt kallt ändå! vi cyklade runt på kanske 4 timmar , haha de va roligt! fick med lite vattenkrig och massor med korv ofc!!! sen så har jag tränat och spelat dm match ! vi vann med 4-2 mot hagaström! fett skönt att sätta dit dom med tanke på att vi förlora med rejält mycket förra gången vi mötte dom (två dagar innan). sen spelade jag med 92orna, de va också trevligt! gick riktigt bra fakitskt :) fick väl spela större delen av matchen tycker jag. vi vann med 2-1, dock gjorde jag ju inget mål men jag tillförde massa köttningar hah. jaa också har min syster fyllt år! eller iofs fyller hon år imorgon men jag passar på att skriva massa grattis till min älsklings syster Sandra som fyller 18 år imorgon =)! hade ju "kalas" för henne i fredags, kom massa mysigt folk hit. så grilla vi och fika. senare på kvällen vart de kubb och annat roligt :) dagen efter dvs. igår så åkte jag och julia och bada! på sätra badet, dom har verkligen fräschat till de där stället. hade man gått på den där bottnen för kanske 1 år sedan hade man haft aids pga alla knarkar sprutor man borde ha klivit på! uscha, men jaja vi satt där och bada och pumpa muuusic med min überbra stereo, en blå om någon vela veta! sen ringde eric och fråga om han och jocke kunde komma och de va ju såklart självklart att dom skulle dit ! sen åkte dom och hämta tajten och då följde charlie med också, så va vi kvar där till 6 nån gång. då åkte jag och julia hem till mig och packa. ajfan, juste! måste berätta att jag gick in i en sten så min tå är alldeles blå och uppsvälld! aja, sen så åkte vi hem till julias dadi och jag stekte lite pyttipanna åt oss , duktig som jag är :), sen så satte sig julia den löken vid datten och satt där och skrev med sina pojkvänner! så la jag mig i badet och badade, då kommer cpapan in och spottar i mitt badvatten haha sen trycker hon ner huvve under ytan den jäveln! då tog jag hennes pappas morgonrock och gick upp! sminkade mig lite sen kom erik och va hos oss ett tag tills 11 då gick vi till norrsätra och träffa fredde och stod där och snacka lite. vi fick även höra lite grejer från sköningen alexander björk, den jävla stjärnan! mer än så behöver man nog inte säga! jaa och sen så jaa åt vi skånska pepparkakor och sen gick vi och la oss vid halv 2 i dubbeln :) mycket mysigt. sen idag så ringde min väckarklocka på 9!!!!!!!!!! trodde jag skulle dö, gjorde lite te och tog en macka sen packa jag och åkte hem medans jullan sov! packa min match kläder sen bar de av på match, konstgräs i 32 grader + ! höll på och ta livet av mig, haha! men iallafall så spelade vi 1-1 och de va riktigt jävla bra tjejer, så puss till er. sen så åkte jag och mamma och köpte max sen så åkte vi vidare till valbo och jag köpte en present till Sandra! riktigt fin va den iaf :) nu sitter jag bara här och har ont i magen och är sjuuuhuhuuhukt trött. morgon dagen ser väl ut typ såhär: skola,träning,dator! haha allt jag vet just nu iaf! :) men nu hör ni ska jag ta en chokladboll och fetta. hörs da, pussssssssssis ! <3>



You know you mean nothing at all,

Inga kommentarer: