söndag 1 juni 2008

söndag cykling&knott


hej kära läsare, höh. lite fyndig idag känner jag! min helg har varit ganska fin lär jag säga. på fredagen åkte jag till stugan med mami, sket i skolan och åkte dit och hjälpte henne att packa ur grejer och städade innan vi ska sälja den. hitta massa gamla kläder och grejer, de va faktiskt roligt lär jag säga! tog med lite grejer hem och annat kasta vi. åkte hem vid halv 4, kom hem vid 20 i 5 ungefär kasta mig på datorn haha och sen kom linnéa. satt och prata lite med henne och packa väskan sen bar de av till match! vi förlora ;) hade ingen målvakt och inga avbytare. jag fick en armbåge på ögat, såg totalt ingenting! spela hela matchen ändå tills en jävla fjant jävel hoppa med dobbarna på benet och i magen. vart så sjukt arg, drog na i håret sen! hah, men vi kämpa på och satte in 3 mål iallafall. sen efter de kom linnéa och vi åkte ut och köpte lite popcorn och grejer sen satte vi oss och kolla på film och sånt =) hon åkte hem vid 12 nån gång, då satte jag mig vid datorn . sen gick jag och la mig vid ett nånting, vaknaade TIDIGT på lördag morgonen . halv 11, käka frukost och försökte hinna med 12 bussen till gävle men vi missa den så de vart 1 bussen ist. va i gävle med linnéa hela dagen, åkte hem och sen till stan. cruising ;) skit skoj,not. hade väl trevligt stundvis men ingen speciell höjdare lär jag säga. men sen åkte jag hem och så. vakna i morse med strålande sol, sen kom älsklingssyster heeeeeeem =) efter en vecka i magaluf. hon såg lite sliten ut, dock inte brun pga. regn men hon va glad ändå! la mig ute och sola med linnéa sen åkte vi ut och träffa massa folk bla. carolin , victoria & camilla :) köpte massor med dricka och en macka tills morgondagen ;) 4 mil runt storsjön yeeeey! fan va kul de ska bli, blir åka runt med pullorna: Linnéa,camilla,annika,cecilia,louise&julia! ska ha stereo och frigolit hjälm hmmm . nej me nde ska bli rolgit faktiskt sen blir de väl träna på kvällen om jag orkar sen bara ta de lugnt. sen går jag ju bara i skolan tisdag,onsdag sen är vi ju ledig =) känns ritkigt jävla viktigt just nu! jaa men nu såhär inför sommaren börjar jag tänka på lite grejer att se fram emot ! :) de är typ, gothia,hudiksvall, portugal,jobba,bada,sola =) jaa massor egentligen men jaa dom grejerna jag skrev där är väl dom som är viktigast kanske! men nu bär de av mot duschen sen sova tror jag , kanske blir nån film vet aldrig men vi hörs kära läsare. pusspusspusss

Inga kommentarer: