måndag 24 mars 2008

måndag sunshine&fjällen

heeeej, måndag är de idag :) var lite trött imorse när jag vakna. trodde att de va söndag, vilket betyder att de snart är school, men med tanke på att de är lov så vart jag betydligt mycket gladare :) vaknade vid klockan 12 kanske, käkade lite mat senare och gick ut med hunden på en riktigt lång promenad. sjutk skönt faktiskt, men de vart kallt som satan efter ett tag. aja,jag har ju inte skrivit så mycket på senaste men jag har inte riktigt haft tid. men nu tog jag mig tid till att skriva iaf. senare ikväll blir de fotbolls träning och efter de mys med syster och kolla på film! ganska längesen vi gjorde något bara vi två så de ska bli mysigt :) morgondagen blir väl träning och sånt som vanligt men bara de blir hyfsat väder så klarar jag mig nog! fick reda på idag att vi skulle til lsälen v.16 så då passade jag på att ta med mig min goda vän Linnéa Hedqvist, så de kommer bli mys. och snart är de ju cup också, ska till örebro med flickorna. hoppas naturligtvis på vinst men de är ju inte allt , hihi :) jaja , nu ska jag ta och ringa ett samtal sen byta om och åka på träääning. hörs da , pusspusspuss <3

Inga kommentarer: