onsdag 19 mars 2008

ondag snö&snö&snö..

hej, idag är de ju onsdag eftersom att de va tisdag igår ;) hände inte så mycket idag. hade våran älsklingsvikarie steeeefan! annars rätt lugnt, tappa dock min mobil i min mat (korvstroganoff) muuuummmms! aja, från de till en annan sak snö, blir så sjukt jävla trött på allt vitt. kallt och blött som fan, snälla försvinn så de blir sommar nån gång. längtar så sjukt mycket efter värme. cecilia åker ju utomlands nu nästa vecka :/ kommer bli sjukt tomt utan henne + att jag är grymt avundsjuk på henne. tillbaka tills idag, ska nog inte göra så mycket mer än att bara vara hemma och förmodligen träna fotboll. sjukt krull i de här vädret hmm.. morgondagen ser faktiskt bra ut, ska gå i skolan till halv 1 sen ska jag iväg med julia och sooola så sjuuukt skönt känns som om jag behöver lite värme nu. senare på kvällen kanske julia sover häär, men de blir väl bara filmmys och ta de lugnt :) aja, nu ska jag ner och ta en macka. men kanske skrvier sen annars hörs vi imorgon, puss tills desssssss <3

Inga kommentarer: