torsdag 27 mars 2008

torsdag träning&linnéa


heeej, torsdag är de idag! har gått en vecka nu sen vi fick lov typ, känns skönt! längtar absolut inte tillbaka till skolan, mår bara illa av tanken på de. men aja, igår kikade ju jag på fotboll med massa trevligt folk :) mycket mysigt va de sen så gjordej ag inte så mycket på kvällen sov och så. sen nu idag vaknade jag och käkade mat med mami sen kom linnéa och vi åkte ut, tänkte sola först men så vart de ju inte utan vi åkte till åhléns och köpte lite smink (puder&en foundation) sen åkte vi till donken och satt där och looda, skit kul yeeey. sen så åkte vi hem till mig och käkade lite godis och myste till en film :) efter de åkte linnéa he moch jag käkade korv och potatis med mami&hunden. nu sitter jag här och inväntar träningen, efter den blir de väl linnéa och så. imorgon har jag nog inga planer tror jag förutom match klockan 13:00 på konstgräset (jernvallen) mot 94orna , så jävla skönt att trycka dit dom!!!! efter de har jag inga speciell planer får se hur dagen utvecklar sig :) nu ska jag kila och byta om sen träning ,pussssis <3>

i love you pablo, you said you'd never leave me, where are you pablo? - Billie the vision v

Inga kommentarer: