onsdag 26 mars 2008

onsdag fotboll&mys

hellhelloheellooo, onsdag är de idag :) va träningsledig idag och de kändes ganska skönt faktiskt med tanke på att jag har träning imorgon och två matcher i helgen (innbandy&fotboll). gårdagen såg väl ut typ så att jag började med att vakna sen åka till vaaalbo med camilla, mycket trevligt. shoppade på mig en escada parfym gjorde jag också! sen åkte vi direkt till träningen, tränade åp hel plan de va mycket trevligt , med tanke på att de va första gången vi tränade på hela plan och så så jaja, sen åkte jag hem efter dusch och så sen åkte jag,linnéa&camilla hem till louise och sa hejdå för hon åkte til lspanien i morse så de vart ett litet avsked sådär :( sen efter de åkte vi ut ett tag och träffade lite folk sen åkte jag hem och kika tv och sådär sen sov jag. sen så va de ny dag ja, vaknade imorse. gjorde inte så mycket , sen va jag med rostmackan heeeeeela dagen tills kvällen då va vi hemma hos pillan och kolla på tv, jag,rostm.,linnéa,dennis&sebastian :) mycket trevligt! fick blandannat visa upp min dolda talang som massör hahah, sen åkte vi hem och nu sitter jag bara här och skriver lite till er sötnosar hihi :) morgondagen blir typ linnéa sen träna innebandy på kvällen, cirka halv 8 sådär! tagggga örebro gör jag även dårå, ska bli sjukt kul :) 4/4

Inga kommentarer: