torsdag 20 mars 2008

torsdag lov&sol

tjaa, torsdag idag! även soligt ute men ganska kallt ändå :) ääntligen är de lov , så sjukt skönt! vaknade imorse vid 7 sen åkte jag till skolan och gick till 12 efter det cyklade jag och älsklingsjulia till super sol och sooolade, grymt skönt de också. jag vet att de är fusk men just nu kände jg att jag verklgien behövde de. efter de åkte vi till donken och käkade glass&happy meal, muuuummmmms! sen så satt vi och prata om allt ett bra tag. efter de så cyklade vi hem, jag hem till mig och hon hem till sig. kom hem och kikade lite på tv sen kom jag på bloggen så då vart de daaaatorn hihi :) resten av dagen kommer nog bli lite seg, är rätt så trött så jag ska ta de lugnt nu sen har jag ju innebnadyträning halv 8 men efter de så blir de nog hem och kika på film eller nått! får se om de bjuds på nå sällskap eller inte, troligtvis inte haha. resten av vecka blir de nog träningar och så, ska även försöka klämma in ett film lan med sexan som är de underbaraste som finns just nu, kanske solar lite också haha. imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känns ganka skönt att ta dagen som de kommer och vakna när man vill. den möjligheten har man ju dock inte många gånger på året med tanke på skola och allt! något att se frammåt nu också är ju örebro cupen som vi ska till den 4 april med innebandy laget då, ska bli roligt faktiskt och vi hoppas ju självklart på så många vinster som de bara går men de lär man ju kämpa för också! aja, kanske skriver senare annars så hörs vi nog imorgon , pussssss

Inga kommentarer: