måndag 22 september 2008

apotekare? nej tack






jag är arg, nej jag är inte arg jag är totalt över agressiv. jag är en pitbull, jag är en adhd unge. nej, inte bara adhd, utan hela jävla alfabetet gånger 3. rent ut sagt furious! varför orkar jag inte ens ta upp, jag . aaah, äh orkar inte. har prao nu hela veckan :) började idag! på apoteket har jag prao. jaa jag vet, lite udda val men rätt så intressant faktiskt. men 3 års utbildning med matte b , fysik, kemi, biologi som viktigaste ämnen så har jag bestämt mig att de inte är något för mig! men de är kul att prova på lite iaf :) har valt att ge de en chans iallafall. har fått testskriva recept och varit ute och fyllt på lite receptfria mediciner och sånt :) fick massor med små presenter med mig hem. vet inte om de va nått med mina tänder men jag fick massor med såna produkter. lunchade med annika,linnéa&cecilia sen mötte vi julia :) just de, har ju spela gestrike cup i helgen (innebandy). vi vann hela skiten! känns underbart. tänker inte ens ta upp hur de gick för mig, de va balndat. pratade även med mamma om mina nya planer för nästa år :) hon tyckte dom lät bra, pappa också. eller han tyckteatt jag skulle ha is i magen och vänta lite innan jag bestämmer nått helt, julia vet också så jaa. de känns riktigt bra, en ny start iaf :) den här helgen är de sm i innebandy och dom sista träningarna/matchen i fotboll. förväntar mig väl inte att jag ska få spela under sm men jaa, man kan ju alltid hoppas lite. får väl nöta bänken som vanligt :) börjar bli lite bekväm där. hoppas på att jag orkar ställa mig på träningsmaskinen ikväll och köra fatburn sen ltie hantlar och sånt! 2,5 kilo, mäktigt! lägger upp lite gulliga och inte gulliga bilder! pusssss

Inga kommentarer: