tisdag 16 september 2008

rosebud




just nu älskar jag mitt rosebud med strawberry flavour och min underbara camilla öhman! jag vet inte riktigt hur helgen ser ut! rätt lugn tror jag, har massor med matcher och grejer men lite annat trevligt hinner man nog med :) träffa niclas kanske, jaaaaa tack. har börjat tränat på träningsmaskinen, nu ska allt man har lagt på sig under sommaren BORT. och då menar jag verkligen bokstavligen b-o-r-t! känns som att efter den helgen som va ska jag ta de lugnt några helger, säger ingenting så är ingenting sagt men jaa. vissa grejer borde man faktiskt inte skriva. just de, kanske ska åka till sthlm eller nått liknande på höstlovet. jag vill verkligen ha en beige trenchcoat eller en såndär lila kappa som sofi fahrman har i sofis mode :) jag förälskade mig i den. ska även ta och köpa en blå tunika och ett par blåa tights har jag bestämt, sen ett par nya skor blir de väl också! ett par från scorett skulle absolut inte sitta fel just nu :)! blir dyrt om jag ska köpa allt de här själv, mami kanske sponsrar! jag är ju brunett nu, med pannlugg jag vet inte ritkigt vad jag ska säga om frisyren. vet inte varför jag klippte lugg, orkar ju aldrig ha den utsläppt ändå, men nu har jag den ute iaf. kanske lägger upp en bild senare på dagen. kvällen ser ut som så att jag ska ha innebandy träning sen kina mat ? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tack. hoppas bara mami är lika taggad som jag! eller aa resten av familjen också. aja hörs kanske senare, pusssssssssss




"om jag kunde få någonting ogjort så skulle de vara att jag träffade dig"

Inga kommentarer: