fredag 12 september 2008

brunett igen


jaa, nu är jag brunett iallafall igen :) de känns trevligt tycker jag, har fått mycket fina kommentarer. nu till något tråkigare, eller jaa inget jag lägger as stor energi på egentligen men jaa. ibland kan man inte göra nått åt att man inet orkar med vissa personer, personer som man irriterar sig på 24/7 som man bara måste himla med ögonen åt när dom kommer, över sättet hur dom går eller tror att dom är nått. jag är riktigt jävla trött på en viss typ av folk, jag har mina vänner och jag mina vänner som jag hade förut. men alla växer ifrån varandra. vissa skaffar andra kompisar som man ALLTID kan lita på no matter what. hur de än är så kan man fan inet komma 1 år försent och säga att man är så bra kompisar och ska umgås som förut, för vissa stannar kvar och är mer fjortis än andra och vissa börjar faktiskt mogna på sig. vissa är inte patetiska människor som är stolt över hur många dom har haft sex med eller hur många dom hade strulat med på en dag, fejkar fylla eller hur mycket tuttarna trycks upp osv. och om man har kompisar som har vuxit ifrån de där, låt dom då gå vidare. dra inte ner dom på samma patetiska nivå som ni ligger på. vissa kräver alltid lite mer uppmärksamhet än andra och vissa är glad över dom kompisarna dom kan lita på och har roligt med utan att konkurrera om allt. med de sagt, ha en jävligt trevlig dag. och för övrigt mår jag jääääääääääääävligt bra :)!!!!

Inga kommentarer: