måndag 8 september 2008

skola i sverige - hemma


honey,i'm home. jag är nu hemma från min resa till portugal som bestod av lata soldagar vid poolen,bad och sena kvällar kvällar på terassen som va 4 meter lång och 2 meter bred. kallaste dagen va de 28 grader, så ja man ska väl inte klaga :) köpte en simmössa till mig vän lajnie och camme fick en pingu med en överraskning inne! hade de iallafall underbart skönt, solade med cocosolja och bara tog dagarna som dom kom. men sen när jag kom hem från portugal åkte jag hem, bytte om lite fort och sen så bar de av till att träffa flickorna. fick sånt välkommnande att jag nästan vart tårögd. flickorna bestod av, camilla,linnéa,annika,karin,julia,cecilia,louise. dom bästa man kan önska sig :) jag hade alla där som jag verkligen bryr mig om. de vart mycket roliga grejer, jag och linnéa träffade även erik och johan. aja, mer bilder kommer från både portugal och lördagen. på söndagen vart det massa matcher, fick se kims nya frisyr. han hade tydligen fått en ide att snagga 2 mm medans jag va borta. knäppunge :) sen så åkte jag hem och plugga i masssssssssor. sen så nu är de ju skolan sen blir de träning senare ikväll och förmodligen datorn också. ska plugga lite också, shit börjar fan bli en riktig plugghäst. aaa men med allt de här sagt så tänkte jag nu berätta för er att jag fyller år på torsdag - 11 september. jaa till alla er bittra fittor, jag fyller år på en otursdag men de är jag glad för, de gör dagen ännu mer speciell :) så om nån får för er att skriva grattis eller kanske överraska mig med en present så gör de! ta initiativet och gör mig glad hihi. helgen ser ut såhär att vi ska fira mig. nå mer behövs väl inte säga :) så tagga flickor. nu ska jag skriva klart min bokrecension så att jag gör my dear teacher roooobert glad! puussspussspussspusss
haha lägger upp en gammal bild, sötnosar där! me like :)

Inga kommentarer: