tisdag 9 september 2008

sjuk,igen!


hej, jaa jag är sjuk IGEN. blir tokig. jag blir sjuk vid fel tillfällen, jag menar jag fyller ju faktiskt år på torsdag. aja, finns inget intressant att berätta nu tror jag :) tror att alla par i hela världen hånar mig för att jag är ensam. jaa, jag menar vem vill väl inte ha nån nu på hösten när de blir mörkt och kallt? eller så kan man ju strula till alla förhållanden som jag brukar göra :) nej, terapi är nästa känner jag! nej men vafan, ja är inte bitter. jag kan ju göra allt ni inte kan göra. jag lever ju livet, ehrm... nu har innebandyn börjat också. ska bli skönt med nått annat än fotboll faktiskt, jag är så jävla trött på sporten nu såhär på slutet. går ju fan inge bra ändå! fan va jag är deprimerande. nu ska jag tröstäta och kolla på film, hejs!!



what is happening

Inga kommentarer: