onsdag 17 september 2008

gått in i väggen


hej, jag fryser och tror fan att jag håller på att bli sjuk! jag vill verkligen inte bli de, känner att de inte är rätt tid just nu. har gått i skolan förutom tränat tisdag och idag!min vecka är heeeeeeeeelt sjuk. enda lediga dagen va i måndags resten av dagarna ser ut såhär

tisdag:träning
onsdag:träning
torsdag:träning
fredag:skol dm match, fotbolls match, springa 1 mil med skolan
rdag:match
söndag:2 matcher i hofors.


sug på den ni. frågan är, när finns de tid för att gosa ner sig i sängen med en kopp te och titta på film? den tiden kommer nog inte komma alltför många gånger den här veckan. för övrigt så är jag i stort behov av nya kläder. har sett as mycket fint jag vill ha :) får använda lite födelsedags pengar möjligtvis annars mamma! ska till sjukhuset nästa tisdag också och kolla mina satans fötter. och jag vill även säga att jag älskar Brett Dennen och Billie the vision mer än allt. ni och jag till döden <3>

Inga kommentarer: