fredag 23 maj 2008

fredag ledig&sol


hejhej, fridaaaaaaaay today. mysmys, har ju varit ledig igår och idag, nån studiedag. tanken är väl att man ska studera på studiedagarna men jag har inte ritkigt förstått de så jag tar de lugnt ist ;) aja, i onsdags tränade jag ju och så. sen åkte jag över till julia så jaa träffades vi och så, sen åkte vi och mötte micha och charlie så stod vi där men de sög balle så jag åkte hem. la mig och kolla på en film sen somna jag! igår så vakna jag vid halv 12, satte mig i solen och käka lite makaroner och köttbullar med vovven. sen så satte jag mig vid datorn sen städa jag och sjöng haha. efter de åkte jag till pilllan också cykla vi runt lite, köpte godis och va allmänt feta. sen så åkte jag hem och laga lite käk men jag åt inge själv sen så bytte jag om och åkte på träning, va ganska mycket löpning men de va lugnt ändå :) åkte hem och duscha sen åkte jag till camilla,så käka vi fittbollar och kolla på melodifestivaleen. sjukt fula människor som ställer upp där,haha de är typ en grej sen så har alla glömt bort dom! aja, sverige gick ju vidare med transvestit charlotte. sen så satt vi och prata lite om allt mellan himmel och jord, eller hur de är man säger. sen så åkte jag hem, va hemma vid kvart i 12 nåntnig. gick och la mig och kolla på film och så sen somna jag. vakna idag klockan 9!!!!!!!! helt sjukt, nån ringde mig imorse med skyddat nummer och la på när jag svara, hade kunnat slå ihjäl människan om jag visste vem de va. sen så gick jag upp och så, fick pengar av mami och äta för och sa hejdå till henne för hon åker ju till sthlm idag. förhoppningsvis köper hon väl nått åt mig :) och inatt åker syster till magaluf. kommer sakna henne faktikst, mer än vad jag trodde! idag händer väl inte så mycket, hade laddat upp för att shoppa men ingen vela följa med så de är ju tröök. men kanske ska sola och träna lite på träningsmaskinen! så om nån får lust att komma hit kan ni ju höra av er :) juste, jag och mollan ska ta en promenad också.j aaa men vi hörs, pusss!


One call away

Inga kommentarer: