söndag 11 maj 2008

söndag trött&vinst


hej. fan va jag offrar mig själv för min blogg! är sjuuuukt trött men tänkte ändå berätta lite om min helg och så, snäll som jag är haha :) i fredags så gick jag i skolan hade svenska och massa. fick bla. VG+ på mitt tal, de va mycket trevligt! hmm, sen slutade jag vid 3 då åkte jag och mamma och handla mat och så. sen så åkte vi förbi kicks och köpte ett läppglans åt mig och lite smågrejer. efter de åkte jag hem och käka med mami&sandra, grillad lax vart de. skit gott! sen så kom linnéa så åkte vi till skogsvallen och skulle kolla på match, där träffa vi camilla&louise. sen satte vi oss och kolla med emma och massa. efter de åkte vi till ica och köpte godis och så, så satt vi där utanför ett tag och bestämde vart vi skulle! sen åkte vi till skogsvallen och lira fotboll med patrick,eric,andré,joakimx2,gustav,khrille och tajten :) vårat lag va ju självklart bäst så vi vann! hihi. efter de så satt vi där ett tag sen kom kim och hälsa på. brun va han! sen så åkte jag hem och gick och la mig. sen igår så vaknade jag vid 11, la mig och stekte nästan direkt. eller jag städa lite innan men sen gick jag ut. efter de så åt jag lite mat sen åkte jag ner till ica och skulle handla lite innan kvällen, där på ica träffade jag marcus som hade kommit hem från åre över en vecka :) sjukt längesen. prata lite med han sen fortsatte jag och handla på, köpte lite korv och potatis sallad och sånt. sen så åkte jag hem och sminka mig lite så åkte mamma och pappa till gävle. sen kom julia så käkade vi lite och va ute och bara hade de sjuuukt skönt och mysigt :) kollade på hata göteborg, la oss vid halv 2 ungefär. vaknade upp till nikola sarcevic klockan 10, käkade frukost och sen bar de av till samling. första serie matchen idag ju :) vi åkte till huge och så, de slutade med 1-5, vinst till oss! vi hurra lite sen hoppa jag in i duschen sen åkte vi hem. stannade på donken och köpte lite käk sen så satte vi oss och åt och nu sitter jag här. sjuuuuuuuuuuukt trött är jag, mycket som snurrar i huvudet. så nu ska jag nog ta de lugnt om ingen annan får för sig att hitta på nått med mig! såå vi hörs imorgon eller nått :) pussssis

Inga kommentarer: