torsdag 15 maj 2008

lördag regn®n



hey, lördag idag! borde vara en sjukt skön dag egentligen. typ grilla eller göra nått sånt, men ist så regnar de med lite snö inblandat. yeey, kan de bli bättre än så en lördag i MAJ!? hmm, igår gjorde jag inte så jätte mycket! sluta skolan och så sen så kom bullen hit så åkte vi till ica och köpte lite godis och sånt sen baka vi kladdkaaaaaaaaaaka =) sjuuhuhuuhuuukt gott. sen så satt vi uppe och fetta sönder medans vi kolla på green street hooligans, jag är kär i filmen. jag vet att de inte är världens nyaste film och att den är uttjatad. men jag kan inte hjälpa de! aja, sen åkte bullen hem och jag satt lite vid datorn sen helt plötsligt vart jag sjukt trött! klockan va då halv 12 ;) haha. börja rå gäspa och kände för att sova så jag gick och la mig och kolla på en film, hata göteborg vart de den här kvällen. sen så somna jag ganska tidigt! hade 9 sms, ifs va de ju massa IQ svars grejer men jaja. så hade jag nått missat samtal som jag önska att jag va vaken och svara på :) aja, sen idag skulle jag&linnéa åka till gävle men jag vakna så satans sent, vid 1 nån gång. så skulle jag äta och massor så då vart de bråttom om vi skulle hinna dit innan klockan 4. så de vart ju bajs hela alltihopa! så jag har inte klätt på mig eller nånting , utan bara sitter här framför datorn och äter godis och myser med mig själv. skulle naturligtvis vara trevligt med lite sällskp men jaja, man kan ju inte få allt. så resten av dagen ser ut såhär: ? jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra idag/ikväll/inatt haha. men de blir väl linnéa som får vara min gos tonight ;) men just precis nu sitter jag och kollar runt lite på youtube på folk som sjunger, haha jag är baara tvungenatt sjunga med de är så satans roligt att sjunga. tyvärr är ju jag inte lika begåvad som dom är men jaa. är jag en begåvad i nåntnig? hahah ;) nej men aja nu ska jag kolla vidare hej hopp , hörs! pööössssssssss

Inga kommentarer: