tisdag 20 maj 2008

tisdag sommar&snö


hej, tisdag. har ju inte skrivit på ett tag men vill bara lägga till att min älskade gammelmorfar avled i lördags, vila i frid jag kommer sakna dig! som sagt har jag haft lite annat att tänka på än min blogg och så just nu. ska väl ta ett beslut om jag ska gå på begravningen eller inte, finns ganska mycket nackdelar men samtidigt vill man ju säga hejdå också. aja, men jag lägger de på sidan lite nu. helgen har varit ganska lugn, de har snöat och massor men aja jag har umgåtts mycket med linnéa&camilla de har varit mys! framöver nu några veckor eller iaf dagar så ser de ut såhär: resten av veckan blir de träna & spela match! säga hejdå till syster som åker till magaluf på lördag. åååh önskar henne världens bästa semester. mamma åker till sthlm på fredag så de blir only jag y dadi hemma. de känns ganska skönt :) hoppas verkligen på fint väder, pallar inte med de här satans regnandet/haglandet hela tiden! just nu har jag lust och skicka en bomb över jorden som landar på usa som inte fattar att jorden kommer gå under, jävla idioter. för övrigt skulle ju min engelskavikarie kunna få en sjukdom tills nästa termin. våran ordenarie är ju utbränd eller nånting så vi har ju en stand in, inte världens bästa man kan få men what ever. om hon nu inte blir sjuk så får jag väl köpa att jag måste vara snäll mot henne ända tills nästa termin vilket iofs inte är så jätte länge om man nu tänker efter. i skolan blir de inte så jätte mycket arbeten ska bara försöka fixa VG i idrott och så sen så äre fint! juste, jag och annika ska servera niorna på deras avslutningsmiddag så de ska faktiskt också bli roligt :) sen ska vi ju självklart cykla storsjön runt, haha de är så satans roligt! kommer ihåg förra året, råka flasha tutten och julia höll på och ta livet av sig i diket där. annars så hade ju lajnie rumplök och cecilia pannkakor. kanske inte låter så skit kul men de va sjuuhuhuhuuuuukt roligt vill jag lova! hmm, ska även köpa lite avslutningskläder och sånt. jaa och nu på torsdag eller fredag eller nåndag ska jag och julia in till gävle och kolla lite + äta sushi för första gången haha, har aldrig i hela mitt liv smakat de men de sägs vara ganska gott så man får väl ge de en chans då :) aa juste, linnéa åkte till turkiet idag :( kommer sakna gobiten mycket måste jag säga! och nu ska jag väl börja avsluta de här inlägget. måste bara säga att jag är kär i red hot chili peppers - scar tissue, introt är så grymt skönt. lite summerfeeling och även andra feelings men hmm, även sophie zelmani - dreamer är sjukt mysig. kanske inte världens nyaste låtar men gammalt är ju bäst?! en sak jag saknar är när vi samlades alla flickorna och myste och sånt, jag får se till att fixa ihop alla igen :) en sak jag också saknar är rostmackan. men ska kila nu ,pussssssssssssssis <3



This is the way you left me, i'm not pretending. No hope, no love, no gory, no happy ending. This is the way that we love like it's forever. Then live the rest of our life but not together

Inga kommentarer: