onsdag 7 maj 2008

onsdag sjukhus&dubbelträning


hola, onsdag idag. jag hatar onsdagar, ingen aning om varför men dom bara känns så långa och jaa mitt i veckan och allt. vaknade i morse och mami serverade frukost till mig =) en ostomelett vart de, åkte på dagens första lektion som va musik! all ära till musik, men musik i skolan är ingen höjdare med tanke på våran lärare. men han va hyfsat trevlig idag iaf, vi började spela lite gitarr och sånt sen fick vi välja en vispoet som vi ska göra en redovisning om, jag valde alf hambe tror jag han hette, haha =) han lät ju bra.. aja, sen hade vi lunch och idrott som gick rätt så bra, vi spelade innebandy och mitt lag va självklart bäääst :) sen så hade vi slöjd sista, känns som om jag har byggt den där jävla pallen i evigheter men börjar äntligen se ett slut på de!! hallelujah. sen nu åkte jag hem till mitt huuus, möttes av en överlycklig vovve, jag älskar mollan så mycket :) my soulmate, haha! sen nu har jag plattat håret lite och ätit en hårdbröd macka, sådär intressant att veta. nu härnäst väntar sjukhuset för mig då. mina fötter är ju inte dom bästa men jaja. har haft inflammation i nån muskel under fötterna och varit hos massa sjukgymnaster och läkare, kört med ilägg och tejp. men som alltid så kommer de ju tillbaka när man som mest vill ha de, under fotbollssäsongen! men nu ska vi till våran husläkare så får vi se vad hon säger, förhoppningsvis blir de väl bättre. svårt och tro de men jaa de kan ju hända! efter de ska jag vara hemma ett tag sen ska jag träna fotboll =) och efter de ska jag åka inlines, hah de är så jävla roligt! höll på och dö av skratt igår, måste sett ut som världens mupp när jag kom där lite ostadigt på skrillorna! sen ikväll ska jag även öva på mitt tal som jag ska hålla på svenskan (på fredag). jag har valt att prata om hedersmord och kvinnomisshandel, riktigt äckligt. ska även visa massa bilder, fyfan! men jag hoppas iaf att jag får bra betyg på de, men jag och min svensklärare kommer inte så jätte bra överrens så jag ska nog inte förvänta mig för mycket. sen imorgon ska jag träna x2 och ta de lugnt tror jag! helgen ser lovande ut med grillning och första serie matchen :) men nu ska jag gå, önska mig lycka till. pussssssssss


a poet in pain i can make a million out of you. an umbrella in the rain ain't gonna make the guns fall through. people want you to hurt, see you tossing and turning in the cheap soaking wet. so you want me to bleed for you when my wounds finally started to heal. so you want me to cry for you when i smile, when my tears just dried. so you want me to die for you, when my will to live never been stronger. so you want me to sign for you, as long as i can assure you to bleed - Billie the vision

Inga kommentarer: