torsdag 8 maj 2008

torsdag sunshine&träningar


hejhejhejhejhej :) idag är de torsdag, haha min väl använda replik. men aja, vaknade imorse 06:50!! -.- trodde jag skulle spy, så jävla trött så de va helt sjukt. men jag bet ihop och gick upp och duscha, sen käka jag frukost sen la jag mig i sängen och somna om. frågan är hur man kan somna om när man har duschat och ätit frukost? jadu, jag lyckades iaf ;) sen va de bråttom när jag vakna. gick i skolan alllday, ändaa tills klockan 20 över 12, då sluta vi! yeey, skit skönt :) åkte hem och satte mig ute in the sun med vovvven och bara gosa! så övade jag lite på mitt tal som jag har imorgon, kan de hyfsat bra så de kommer väl att gå okej :) senare ikväll har jag fotbollsträning, hade tänkt försöka vara med på den så gott de bara går med tanke på mina fötter. men hmm jag får väl bita ihop då. sen efter fotbollsträningen hade jag tänkt åka lite inlines och träna lite! känns som att man har bikiniångest, haha! imorgon händer inte så mycket, hade tänkt gå i skolan sen kanske hinna träffa kim en snabbis som kommer hem från egypten. säkert jätte brun, kommer bli sjukt avundsjuk :) sen på lördag hade jag tänkt grilla, ska bli sjukt mysigt :) jag älskar att grilla. de luktar så underbart gott och man får värsta sommarkänslan, helt fantastiskt haha! jadu, söndag blir de ju första seriematchen (mot skutskär om jag inte är helt ute och cyklar) så de ska ju bli trevligt om jag nu får spela. jag som är så eehrm bra.. jadu, de är väl ungefär så min helg kommer att se ut :) vill även notera att de nästan inte är en månad ens tills vi går ut. sen är de nian och gymnasium. känns lite jobbigt att tänka på de med tanke på att jag ha no idea om vad jag ska gå. man brukar ju tänka lite och veta ungefär vad man ska/vill gå. men jag är helt utan fantasi så jag har inte tänkt nått! men de löser väl sig, lär väl försöka bättra på mina betyg i vissa ämnen också. känns som om att jag lika gärna kan satsa lite och göra ett G+ till ett VG. men de är ju inte jag som avgör de men jag kan ju påverka de så. haha, jag låter så himla präktig och smart :) vill även lägga till att jag är kär i Billie the vision & the danceers och Nikola Sarcevic!! jag älskar allt med dom, rösterna,låtarna. mums, känns riktigt skönt att ha två älsklingar :) hihi! ska länka två låtar med dom så får ni själva lyssna och avgöra. ja, juste lär lägga till att jag&mami ska grilla tonight. de kan vara värt att veta :) så lär jag ju säga aatt de är såhär att vi ska till hudiksvall snart, på cup. 15/6! så om nån nära hudiksvall eller i hudiksvall läser den här bloggen kan ni gärna komma och kolla. de går inte att missa oss med tanke på att vi har gula dräkter, hmm haha . men nu ska jag ta och gå ner ett tag innan träningen, ciaaao hare guuld . pussssis <3

http://www.youtube.com/watch?v=a0cf4SwpnaM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=TsuXEuD5ckU&feature=related

Inga kommentarer: