onsdag 1 oktober 2008

bitterfitta






nu har jag fan varit dålig på att skriva, har varit så jävla trött bara! sist jag skrev så var de ju world war three. men aa, är väl rätt lugnt nu fast jag känner smaken av seger ;) så sug på den! den här veckan har jag tränat och stått i caféterian på jernvallen som nog är de tråkigaste som finns :) nått snack om nån gestrikelags träning imorgon med innebandyn men jag lyssna inte så noga, 1 på 100 att jag skulle vara med på en sån! aja, idag hade vi skol dm i fotboll. vann med 3-2 vände från 2-1 i andra halvlek så de va gött. mötte hille förresten, i hille och de va kallt. slapp alla lektioner så de va ju skönt. sen så drog vi hem till julia och hade filmkväll, rejält trevligt med mina ladies. you make my day, fast de vet ni redan! vi kolla på haunted forest, och för alla er som inte vet de så hatar jag skräck filmer. så jävla feg för sånt, kollade inte så mycket men de jag såg va läskigt. nu ska jag sova med mamma inatt haha! eller till halv6 då kommer pappa hem så då blir man uppskickad... imorgon slutar jag 10 över 1 sen på kvällen är de natt orientering! haha taggar som fan :) ska springa med flickorna med pannlampa och grejer, guud. vet inte hur de här ska sluta. även att vi såg en skräck filmen om skogen idag. huuuua! fedag vet jag inte vad jag ska göra kanske kollar runt lite vid insparken eller på förfesterna annars lugnt :) sen lördag är de allas älskade storviks cup...... såå taggad! sen så är de måndag igen! de har hänt mycket nu på sistonde, vet inte riktigt vart jag ska börja. säger ingenitng så är ingenitng sagt, ni vet redan för mycket ;) lägger upp lite sköna pic's bland annat på mina kron skulpteringar. och anton hellström aka kronan, hör av dig . i miss you! hare gött, tjing!!


you can play brand new to all the other chicks in here but i know what you are, just what you are baby, womanizer!

1 kommentar:

Anonym sa...

du ska veta att du är grymt fin Isabelle! <3
/e.b