lördag 11 oktober 2008

just dance






jag skrattar nog än :) sjukt rolig kväll igår! har inte mått så bra på länge! hade ju skolan och sånt sen så åkte jag och linnéa till cammmmmmme! satt där och jaa fixa lite och sånt. sen så åkte vi till ica :) köpte lite candy and stuff. då hade vi blivit 4, cecilia kom också! bara massa mys. sen ringde julle och va ledsen, hon kom till ica och jag tröstade henne lite och såg till så att hon mådde bättre. då ringde gustav och fråga vart vi va, då skulle dom hem till camilla så vi skyndade oss dit :) där va, kaukas,eric,calle och gustav! rejält roliga, så satt vi oss på camillas altan och spelade lite kort. snacka lite sen så gick vi ut och jaa bara hängde, gjorde ingneting hade bara sjukt kul! eric wiklundh och gustav körde spring tävling. vi satte oss vid en grej och bara snacka, lyssna på musik och dansa lite halv fult haha. körde bara massa tönt grejer. helt underbara människor igår. såna man har känt hela livet, stor puss till er! idag så ska jag kolla på julias match sen ska vi nog festa nånstans, jag kommer dock vara nykter ikväll! gör väl inte mig så mycket :) är säker på att jag inte gör bort mig iaf. ska bli underbart. alex skickade en fin låt till mig länkar den, lyssna på den om ni vill :) ska klä på mig nu! ha en trevlig kväll för de ska tamefan jag ha, pussss


http://www.youtube.com/watch?v=8QA7MOnyCZk&feature=related


But to get week in the knees, fall head over heels baby!

Inga kommentarer: