fredag 17 oktober 2008

i'm good, i'm gone


nej nu, nu är allt över :) nu börjar jag om. jag går tillbaka och börjar på 0. har varit way för mycket tok och tråkigheter på sistonde. live your life, right?! de är precis vad jag tänker göra nu! man kommer inte framåt genom att titta på det som har hänt förut. jag vet,jag vet jag låter klokare än vad jag är men jaa, ibland kan jag faktiskt överraska :) hmm har varit rejält lugn vecka. dock mycket prov, vissa gick åt helvete medans andra gick suveränt bra! dock lite oväntade resultat från vissa håll. helgen väntar mycket spännande, idag vet jag inte riktigt vad jag och flickorna brukar kunna hända mycket tok! på söndag åker limpan iväg :( en vecka till gran canaria, vi får se till att fixa en lördag som hon inte kommer glömma på en heeeel vecka! nästa vecka får vi se hur de blir men ska väl spela nån match också! sen är de höstlov ooh guud så trevligt. har über mycket planer, halloween kommer sen och då jävlar flickor! jag och min familj eller aa mami och papi ska beställa resa till spanien i två veckor nästa sommar! de ska bli förbannat skönt, men dock så långt. men de som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :) so long fuckers, ha en trevlig kväll för de ska jag ha! püsssssssssssssssssssssss

Inga kommentarer: