tisdag 21 oktober 2008

pokerface


tjeeena. förstår inte vad de är med mig, sjukt trött! somnar typ kvart över 10 på kvällarna och ändå är jag imte hur pigg som helst på morgonen. aja, veckan fram tills nu eller aa helgen också har varit najs :) fredags åkte vi hem till cookie och jaa snacka och hade de trevligt :) åkte ut och mötte julia sen tillbaka till karin, gick hem och la mig realitivt tidigt. va aaaas trött efter veckan! vaknade halv 1 på lördagen, ringde pillan och drog dit med linnéa. där blev de bara massa mys och ta de lugnt. sen så kom vi på idéen att kika bio! så vi drog in till gävle vid halv 6 så kolla vi på Patrik 1.5, den va sjuuuhuuukt rolig! lite mer drama än komedi faktiskt men värd alla pengarna. sen så åkte vi hem till linnéa och satt där och dega sen så drog vi ut :) mötte karin sen hem till mig. vi kika på hata göteborg och hade de mysigt! camme och jag somna i soffan, vakna vid 1 då va filmen slut så snacka vi lite sen drog hon hem, jag satte mig lite vid datorn sen sängen :) vaknade halv 11 på söndagen va med camilla&linnéa. skulle kika innebandy match först men de vart inte så, käkade fin lunch med kyckling och potatisgratäng hos pillan sen så mötte vi eric sen hem till mig. vi bakade en kladdkaka sen kom cecilia, då fick vi för oss att vi skulle ha en lite utflykt. haha så de gjorde vi , tog med oss hunden saft och kladdkaka och satte oss vid vindskyddet. aah och igår gjorde jag inte så mycket, va hemma med mami och myste framför en film. kände att jag kanske borde ta tag i mitt rum och städa upp lite men hmm, orken säger ifrån. helgen blir allt annat än tråkig, maskerad at julles place vad kan bli mer underbart än så. tema: porrigt! (inte min idé), isabelle: kortlek. jag ska vara kort lek, röda pumps svarta knästrumpor, röd kjol, svart tröja med massa kort fast tejpade eller limmade. halva läppen röd och halva svart, STORA lösögonfransar :) kanske inte låter så najs men ni får väl se bild sen. neej nu ska jag nog trycka i mig en toast innan träningen, IMORGON VANKAS DE UTVECKLINGSSAMTAL : puss

Inga kommentarer: