fredag 10 oktober 2008

it will always feel the same


tjing :) mysdag igår, bakade bullar på hemkunskapen! sen så åkte vi till stan och träffa erik sen hem till julle. myste framför tv:n med bullar och mjölk. sen så åkte jag hem vid halv 5 sen bar de av mot träningen, va sen när linnéa kom hmmpf. händer ofta lär jag säga! sen på kvällen bakade jag och mamma kladdkaka och myste framför, du är vad du äter och lyxfällan. sen somna båda i soffan! var sen imorse också, kom till skolan. kände mig lite halv risig! slapp badet så jag åkte hem, käka lite kladdkaka från gårdagen och läste min bok! prövade även Ramlösa Balans idag, med persika tror jag :) faktiskt ganska gott! kvällen blir de väl flickorna :) känner inte för att göra nått överdrivet mycket. blir väl imorgon antar jag! en hel del som ska in på sbn men de är bara skit! :) haha. jaa för övrigt så är väl allt lugnt, har haft mycket prov i veckan bara! men ska ner och käka lite sen blir de pillan sen, ut på äventyr :)!! hörs då, pussis

1 kommentar: