tisdag 14 oktober 2008

we'll be burning





heej, idag har jag gått i skolan. åkte hem igår för jag mådde inge bra! hade hänt mycket dagen/natten innan så jag va ganska seg sen så har jag ont i min fitthals också. har haft prov som har gått rent ut sagt åt helvete :) men camilla gjorde mig på bra humör när hon skicka en video på Chester See så vart jag på bra humör, för er som inte vet vem han är så är han en jävla snygging som skriver egna låtar, kan sjunga OCH spela piano! jag smäääääälter, underbart. hummm kvällen blir lugn, ska duscha sen dator sen kanske film. just de, måste ta och plugga lite också. hk & engelska! har inga bilder att lägga upp typ så jag lägger upp lite smått och gott. mycket gammalt haha, pussis
jooola satt man var ju snygg för sisådär 3 år sen, back in the days!

Inga kommentarer: