fredag 3 oktober 2008

myskvälllllllllll!











tjena, nu sitter jag här hos julia med josefin! vi hade ju natt orientering igår, sjukt kul. jag läste kartan hela tiden, tro de eller ej men de va jag som ledde oss genom skogsvallen och fixade så att vi tog alla 6 kontrollerna på VG banan, med viss assistans från my dear friend julle :) idag va de rätt skön dag, började halv 12, kom dit vid 5 i halv gick mot första lektionen när vi läser på dörren att vi inte har nån lektion. blir tokig, men blir en aning gladare när jag inser att vi skulle haft prov, så de blir flyttat till måndag ist, rätt soft de också. hade lång lunch och håltimme sen så hade en sista lektion, idrott. vi hade street dance! sjukt kul :) duschade sen så åkte vi hem till julle, tog en power nap i soffan sen så kika vi på film. wedding date hette den. man tror att de ska vara en vanlig romantisk komedi men den va faktiskt bra. sen så fick vi skjuts till donken, där köpte vi käk sen tillbaka hit. käkade och så sen så gick vi till coop :) köpte polkagrisar och redbull, nu sitter dom och kollar på nån skräckfilm, jag som dock är så jävla feg kollar inte så mycket utan jag sitter vid datten ist! imorgon har jag cup, storviks cupen. är väl inte sjukt taggad men de blir väl kul ändå antar jag. sen på söndag ska jag kolla på min syster som ska spela innebandy i falun det ska bli trevligt! på måndag har jag två prov, engelska och so, får väl se hur de går. men nu ska jag nog försöka vara social och sätta mig i soffan med mina gullhjärtan :) ha en trevlig kväll, pusssssss


lägger ut lite old and new pics också!

Inga kommentarer: