torsdag 30 oktober 2008

torsdag






















































































































































































hmm, har inte skrivit på länge ju! har inte haft orken till de helt enkelt :) men nu är jag back in touch. har väl kanske skrivit lite om när vi va hos julia, ska väl kanske lägga upp nå bilder också. på söndagen vaknade jag upp och hos millan vi bastade,scrubbade ansiktet och gjorde såna där spa grejer! as mysigt fakitkst. sen så på måndagen så kollade vi på filmer och sånt bara slappa. sen tisdag kom linnéeeeeeea hem! vi va med henne sen så åkte vi ner lite på stan, jag köpte ett läppglans som smakar om man slickar på de haha. sen så åkte vi hem till camme och hon hade högläsning ur en gävle pocket. sen så vare träning, gick väl sisådär. va inte så taggad och de syntes väl tyvärr lite för mycket ibland. sen så träffade vi eric sen så åkte vi hem till calle där dom lana, hade fan inget bättre för oss så vi satt oss där. skit kul, yeey... igår så va jag med linnéa, vi åkte också runt på stan lite sen så frös vi så jävla mycket om fötterna så vi lära sätta oss på donken och värma oss. sen så åkte vi hem och käka mami's goda köttfärssås med spaghetti. sen så åkte vi itll ica och efter de mys framför tvn med lite oskyldigt dömd och sånt! idag vet jag inte hur dagen ser ut, ska jag vara ärlig så känner jag faktiskt inte för att göra nånting. har ju träning senare ikväll eller aa kvart över 5 fram tills dess blir de nog ingenting. IKVÄLL KOMMER PILLÄÄN HEM! har saknat henne fast hon bara har varit borta i tvåå dagar. hon är sån där rolig sak som man inte kan klara sig utan. jaa såhär i slutet av inlägget brukar jag jämt ha nå roligt att skriva men inte nu faktiskt. förutom att jag skäms lite över att jag inte har umgåtts med julia på ett bra tag. nej men de blir väl ladies night nu i helgen, felicia va as taggad på en halloween maskerad problemet är väl bara vart vi ska vara :) men jaja ,de brukar alltid lösa sig. syster rensar ut sin klädgarderob nere i källaren, kanske jag också borde göra. hmmm, kommer väl aldrig bli av men aja. lägger upp lite random bilder :) pussis






C.Ö, my man. svår att leva med, omöjlig att leva utan!

Inga kommentarer: