måndag 11 augusti 2008

feber

sista veckan på sommarlovet och jag blir sjuk, hmm! eller aa, sjuk och sjuk feber iaf. men de kanske inte är så konstigt att man blir sjuk när mamma ligger hemma med lugninflammation. men iaf, den här veckan ser ganska lugn ut ändå! vi hade en liten deal här om veckan att vi skulle komma bakis till första skoldagen, tyckte de lät rejält roligt faktiskt :) om nån är på så äre bara great! aja, blir ju sista året nudå. sen blir de gymnasiet, hmm ingen aning vad jag ska välja när vi ändå snackar om de. har tänkt lite på florist eller thoréns, men de lockar lite att gå i åre också :) de blir definitivt inte i sandviken iaf, vill komma bort härifrån! lägger upp lite bilder senare, vi hoppade i vattenpölar när de regnade :) mycket trevligt! kände mig som liten igen, mamma berättade nämligen igår att jämt när de regna förut och vi va lite så satte vi på oss baddräkt och sprang ute i regnet, haha! hon visa även en bild men den kommer jag INTE att lägga upp!!! :) fick även höra från nicke nu att om de blir finare väder så ska vi ut på picknick, den token kommer på mycket galet han! jaja, lägger upp bilderna sen , nu blir de spindelharpan och plättar i min ensamhet!! :) pussseluring

Inga kommentarer: