torsdag 14 augusti 2008

knarkar nässpray

heeeej, jag är snorig. de är äckligt. de bara rinner och , huuua vill inte ens prata om de! idag har jag varit hemma hos pillan en stund sen åkte vi ner på stan, hon köpte typ smink och jag köpte isté haha. sen åkte vi förbi donken och typ satt där medans de regna klart sen åkte vi hem till pillan igen och lyssna på disney låtar, haha vi hörde en låt på donken också som vi kände igen men kunde inte koppla den men aja :) sen kom linnéa sen nu för ett tag sen åkte jag hem och käka sen skulle vi egentligen ha kollat på film men dom skulle käka pizza sen kanske till jernvallen så jaa vi får se hur jag gör. känner mig inge taggad för att kolla på innebandy match som jag inte ens är intresserad av. men jag kommer få nå fel om jag bara ska sitta hemma och inte göra nånting! och alla är så jävla tråkiga. kanske umgås med tajten och julia,vi får se! för övrigt är jag trött på att vara sjuk, de räcker nu!!!!! aja, om nån mer satt på mcdooooonalds i sandviken och hörde samma låt som mig , hör av er! pysssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


if you like pina coladas and get caught in the rain, if your not into yoga, if you have half a brain

Inga kommentarer: