söndag 10 augusti 2008

natt inlägg


haallå, jag känner mig lite busig som sitter och skriver nu på natten (natt om 10 min) ;) haha. aja, tänkte berätta dagarna som har gått lite och dagen idag! har ju varit den så kallade cityfesten nu i några dagar (onsdag-fredag) de har väl varit delvid roligt och delvis lite tråkigare! träffa sjukt mycket folk som jag inte har sett på ett tag så de va faktiskt roligt :) vart av med min plånbok igår, 280 kronor löst plus mitt minutenkort! de hände vid 9 tiden, kände bara FAN nu är kvällen förstörd. så jag ringde till mamma så hon spärra kortet så fick jag låna jessicas busskort som tur va annars vet jag inte hur jag hade kommit hem, de tackar jag för! aja, nicke bjussa på ett karusell åk så de va ju schysst, för övrigt så taggar jag portugal nu. som fan! vill åka bort härifrån och komma hem brun och lukta utomlands. mycket jag vill just nu känner, mycket man vill lite man får dock. nu ska jag nog ta och kura ner mig under täcket och sova längelängelänge! tänker inte vakna före tolv, sen blir de väl typ träning eller nånting sånt antar jag :) juste, skulle leka med pillan också. har massor att berätta,hihi! imorgon åker e utomlands, de känns lite tråkigt! men de är ju bara en vecka :) men nu ska jag ta och sätta på bruce den allsmäktige och elementet på 20 grader och sussa! haaa en trevlig natt osv. pusss love !!! <3




<3

Inga kommentarer: