tisdag 19 augusti 2008

liar and a thief


förlåååt så himla mycket för att jag inte har skrivit nånting, men jag har faktiskt börjat i skolan så de är ganska stressigt på dagen. hmm, jaa vad ska jag berätta om skolan då? jag går ju samma skola som 4 år tillbaka för jag har ju inte gått ut nian äään :) men iaf, vi har fått bytt fyra lärare och jag är tokig för vi har fott en tjockis från kramfors som inte förstår sig på oss! känns lite jobbigt att behöva köra namnlekar och grejer när man är 15 år och snart ska gå ut nian eller typ när läraren säger du eller linnéa eller lisa eller anna åt en när man egentligen heter isabelle. de får mig att tänka på sommarlovet när jag hade fotbollsskolan! hade ju massa småttingar då som va 9-10 år. och dom va 15 stycker och jag kunde namnen på alla redan första dagen! så de borde ju inte vara så svårt :) men iallafall, Ingemar Gradin heter våran nya mentor! han bor i Luddvika men just nu i husvagn i kungsgården. jaja, nog pratat om ingemar och hela grejen, vi fick iaf bästa schemat :) sluta 1 torsdag-fredag så de är våran klass as nöjda med! vi ska ju även ha två friluftsdagar nästa vecka så vi ska soova över nånstans,vart vet vi inte men de lär väl bli nånstans! aja, vill även tillägga att jag har bytt till telia så alla såna teliapersoner ringer ju jag gratis till (: tänkte att de kudne vara bra att veta. måste även tillägga att jag har ett bankomat kort igen så mamma du kan sätta in hur mycket pengar du vill! en till bra sak är att jag får min nya mobil imorgon, ska bli så jäääävla skönt! är fruktansvärt trött på min, eller ja min och min, sony ericsson Z600 eller vad den heter. den är tung, den har dålig kamera och klickar när man fällerupp/ner den! har förresten börjat tänka på lite gymnasie val. vill ju gå nått med språk helst, kan även tänka mig typ florist eller design eller frisör nått sånt :) jag vill ju flytta till åre men allt för mycket talar emot de så jaa.. just de, jag har börjat lyssna på Brett Dennen rekommenderar starkt Just like the moon med han. den är riktigt mysig! och Billie the vision min favooortiit har jag nästan glömt bort. men nu har jag börjat lyssna på dom IGEN också! :) och jaa om 11 dagar åker jag utomlands, missar skolfotot YEEEEEES, men mami vill dock att jag ska ta sånt där porträtt kort ändå, får se hur de blir med den grejen... vill bara säga att på mååndag får jag pengar igen!!! har nästan levt utan pengar sen cityfesten nu, frågan är hur fan jag har klarat mig utan. levt på budget köp, huuuh. ryser! vill även säga att all typ av kärlek kan knulla sig själv i stjärten och för övrigt mår jag jäävligt bra! pussssiss
måste även tillägga att simonsandman.blogg.se är en värdig blogg att läsa! :)



I'm on flame don't come home babe

Inga kommentarer: