lördag 16 augusti 2008

lördag


idag är de lördag, lördag ja. fick bara en tanke sådär ändå. förut när man va liten då längtade man till lördag, då fick man äta godis (men så fet som jag va då måste jag j ha käkat hela tiden) man fick kolla på disney dags och vara uppe längre på kvällen! nu är de lördag, men vad har man att se fram emot? en påse ostbollar och en film ? vafan de här är deprimerande. vad är speciellt med lördag nu ? att de är helg ? hmm ,jag vette fan men nånting måste du ju vara eftersom att så fort man hör ordet lördag så blir man hyper (jag iaf). mm förresten, är de troligt att tröttna på sina lärare innan man ens har börjat skolan? om de är möjligt så har jag redan gjort de, jag kan se mig roberts ansikte framför mig, hans fula gnälliga röst. håkans fula garv, elin som måste kopiera jämt och jaa hela jävla lärarkåren borde bytas ut och dom borde bytas ut NU! men aja, något som är betydligt bättre är att mamma står nere och lagar svartvinbärsstek och de är bara sååååååå gott! förresten kvällen ser mörk ut, så om nån har nå förslag på vad man kan göra, så hör av er :) pussss och ha en trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer: