lördag 16 augusti 2008

i'm leavin'


äntligen! jag börjar se ljuset. jag och min syster sandra åkte till gävle igår köpte lite gemensamma grejer till portugal och så, sen så gick vi in på apoteket och köpte hostmedicin!!! jag har kunnat sova hela natten, så jävla underbart. dock hade jag 12 missade samtal när jag vakna, men de tänker jag inte ens gå in på för de är så gott som glömt, nästan.. aja, idag ser de väl okej ut. kanske följer med en sväng till emma eller gör nånting annat! ber förresten om ursäkt för inlägget igår, inte alls menat som typ "tyck synd om mig" blabla, gör förresten inte de :) snart kommer min mobil och de ska bli så jävla skönt att ha en riktig mobil ist för en FET sony ericsson med 1.2 megapixel kamera typ och polyfoniska ringsignaler. men aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen hjälpa mamma och plocka ner studsmattan. pussss

Inga kommentarer: