onsdag 13 augusti 2008

laaaaadies!






brrrrrrr, fyfan va kallt de är ute. helt sjukt måste jag säga! har ju spenderat hela dagen i vallhov och på den sidan av stan. men anyway, känner verkligen att de börjar bli höst. och eftersom att lven byter färg så har ju jag självklart bestämt att jag måste byta hårfärg IGEN! har ju gått från slingor till mörkt till rött till mörkt till ljust och ännu ljusare. men nu blir de brunt iaf :) vet inte ritkigt hur mörkt de blir men de visar väl sig! iallafall, jaa hela dagen har jag ägnat med mina kära vänninor jgb och camme =) först åkte vi hem till julia har ju inte sett henen på en vecka eftersom att hon har varit på malllliiiis, men nu så träffa vi henne . åååh så brun och söt hon va! vart ritkigt avundsjuk, satte mig och prata lite med hennes pappa sen så gick vi ut ett tag sen kolla vi på tv, sen va vi så jävla hungriga att vi bestämde oss att åka ner på barrsätra pizzeria och dela på en kebab pizza. smakade mycket bra, vi hade som en liten picknick utannför hennes mormors hus, sen så jaa åkte vi hem till julia och hämta en tröja sen ner till bessemer. julia skulle på nått möte så vi vänta på henne sen åkte vi och fika hos mormor grünbaum :) mycket mysigt! sen åkte vi hem till julia och smällde i oss en toast, haha sen hoppa julle in i duschen och jag och camilla åkte hem! kom hem typ nu för ett tag sen ,hostar fortfarande och har feber så jaa de känns väl inte jätte rolgit men aja. juste , helgen ser ljus ut :) kanske winnerbäck med nicke och samuel på fredagen sen på lördagen så ska vi nog till vickans stuga och jaa sitta där och mysa och kanske grilla och vem vet vad de leder till sen! justde, min nya mobil komer snart! en nokia n95 vart de (ni som är intelligenta kan ju googla) ;) den va fin, men vi lämna in den på nån grej för att låsa upp den så den kommer kanske om en vecka. och om två veckor då är de PORTUGAAAAL!!!!!!!!!! taggar sjukt. men nu ska jag göra en liten toast till mig också ska jag och mollan lägga oss och mysa framför en film :) pussssis . PS. måste bara tillägga att jag fyller år snart!!! :D) 11 september gott folk.



kommer lite försenade bilder från julias födelsedag + lite annat smått och gott. enjoy!



e

Inga kommentarer: