söndag 17 augusti 2008

sista dagen


jaa, de känns lite vemodigt att skriva såhär sista dagen. men skolan börjar tyvärr imorgon,gaaaah... förstår inte hur jag ska klara mig igenom ett till år på den där jävla tattar skolan! om nån får för sig att brnna ner en skola snälla snälla snälla ni ta Söderskolan i sandviken då! aja, jag har iaf bestämt mig för att vara en pluggis hela de här året! vi får väl se hur de går, men de kan ju inte vara helt omöjligt. eller de kanske är de, vafan jag är ju ingen som ägnar tid åt studier osv. bara sista månaden kanske, eller ens då? skitsamma i år ska jag vara pluggis iaf! :) igår va de en trevlig dag tycker jag! åkte till skogsvallen på morningen men kom försent så matchen hade slutat, sen åkte vi vidare till kb och aa, sen så åkte jag hem och käka! och cammme y ea åkte hem till emma sen men jagå kte först till nicke och va där ett tag sen vart de jullan :) kom hem och fick ett trevligt hejande från jerry och matz! vi va där ett tag sen drog vi ut, sen kom nicke och samuel :) och jag fick höra massa trevligt om nicke, haha some love stories. något han dock vill glömma bort kanske! säger bara K to the I to the C, haha nå längre behöver vi inte ta (: sen drog dom hemm till robert och vi till julia vi kolla på mallorca bilder och madonna marathon ;) sen bakade jaag och matz äppelpaj som dock vart lite förstörd (tackvare mig) men den vart fin sen iaf! och den smakade underbart. efter de tog jag cykeln och cyklade hem, ganska äckligt va de. typ helt själv genom bj och så! och KALLT VA DE! som in i helvete. hösten är verkligen påväg. aja, dagen så idag ser ut ungefär såhär : lunch med linnéa, match med camilla och troligtvis linnéa, träffa nicke kanske, film, SOVA TIDIGT! men snart är de portugal då är de pardie all night long och sola bada i massor! haha :) har förresten fått höra att jag lägger upp mycket bilder på mig själv, så jag ber om ursäkt för de! de ska bli ändring på sånt tycker jag :) men nu ska jag göra en skiva åt min syster sen hjälpa mami! pussssissssssssss

Inga kommentarer: