torsdag 14 augusti 2008

moments of truth!


haha ni som läser den här bloggen kanske inte känner mig så bra så jag tänkte avslöja lite grejer om mig själv :) höh


jag älskar att sjunga as högt i duschen, så de ekar och mi familia dunkar på dörren för att få tyst på mig.


jag är helt kär i shayne ward när han sjunger, för han är så otroligt sexig. inte bara när han sjunger utan utsendemässigt också! grrrr...


jag älskar att cykla till The Suffering låten som jag har på min ipod, vet dock inte vem de är som sjunger men man får sån kick av den.


jag blir lätt sur när jag har fel, allt är nästan allvar när de gäller rätt och fel eller vinna och förlora!


spela aldrig sällskaps spel med mig, jag surar bara i timmar om jag förlorar!


jag älskar att vara kär till låten Westlife - Mandy, minst sju år gammal men de gör mig glad!


jag grinar gärna till Lifehouse - Storm, den väcker oanade känslor :) haha


godaste maten jag äter är nog paella med skaldjur eller rökta räkor med aioli (stavas de tror jag) och vitlöks bröd.


håll om mig och pussa mig på halsen och jag faller direkt ;)


jag skäms sällan över mig själv så jag ogillar folk som skäms över mig när jag gör dumma saker :)



de va nog allt! pusssssss

Inga kommentarer: