onsdag 13 augusti 2008

somnlös natt


jag blir tokig snart, MÅSTE få sova! somna vid halv 3, låg och hosta och hade ont i halsen som en jävla jude (om nån som läser de här är jude, ta inte illa upp). gick upp vid klockan halv 5 och drack vatten. sen när jag vakna 20 i 6 då sket jag i och gå och lägga mig igen. gjorde lite grönt té så la jag mig framför tvn och kolla på ellen's show. backstreet boys va där, shit va de va längesen man lyssnade på dom :) ungefär samtidigt som spice girl och britney spears och de va ett jävla tag sen! aja, gick och la mig i sängen vid 7, vakna halv 1 sen. nu ska jag inte göra så mycket, fick förresten mitt telia kort idag, så nu ska jag byta från fitt comviq är så trött på att inte ha nån täckning osv. och för övrigt så kommer julia hem idag från mallorca! så henne ska jag väl träffa :)




30 augusti!!!!!!!

Inga kommentarer: