tisdag 17 mars 2009

Backstabbing

Nu såhär dagen efter min arga dag så känsn de rätt skönt. Sitter här i skolan och började dagen med idrott, hade handboll som Andreas och Julia höll i. Sen har dagen segat på med lektioner, fick reda på att jag har skol dm på Fredag i Storvik mot Hedängsskolan, vi gick alltså vidare trots allt. Får väl ta och se hur de går. Dagen kommer väl fortsätta ända tills klockan 15.20 då blir de hem och stoppa nått i magen för att sen träna innebandy och sen hem och vila lite och sen byta om och lira fotboll. Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal och träning + San Marino möte, är cirka 120 dagar kvar nu bara, håller på och räknar ner :) Sjukt taggad. Funderar förresten på att jag kanske ska sätta lösenord på bloggen för att vissa människor inte ska läsa den och dra slutsatser från de jag skriver. Min blogg handlar bara om hur mina dagar ser ut och lite om hur mina tankar är. Men jag skriver långt ifrån allt jag tänker och känner. Men nu ska jag och Jullpan ta och spela Hot-Dog Bush. Uppdaterar laaaater, au revoir.


/ B

Inga kommentarer: