måndag 9 mars 2009

Grattis Papi

Sitter och pluggar med min hälsodagbok, hade tänkt hinna träna idag men så vart de ju verkligen inte. Åkte iaf hem till Pilllus efter school, vi tog en promme med vovven sen lämna vi han och käkade lite mackor och pratade i över en timme. Efter de så tog vi en till promenad och lekte lite i snön, hihi. Sen så gick vi hem till henne igen och kikade på The Hills sen drog jag hem för att käka med Mami. Efter käket har jag inte gjort nått annat än att bara skrivit i den där jävla hälsodagboken, hatar skiten. Men den ska vara klar imorgon så jag får lägga på ett kol. Om man nu ska byta samtalsämne lite fort så fick jag mina omdömen från skolan idag och jag har inte sänkt mig i nått ämne och fick bara massa positivt från alla förutom slöjden men den orkar jag inte ens lägg ner nån energi på för den hatar jag också. Imorgon blir de iaf skola sen KANSKE innebandy träning och fotbollsträning. Känner mig inte alls taggad för innebandy, tappat suget helt. Orkar knappt vara med på DM i helgen heller satt ,vi får la se hur jag bestämmer mig för att göra. Nu ska jag ta och skriva klart lite grejer här, men grattis iaf till min dear Papi som fyller 20 år idag. Hipp hipp. Love


/ B

Inga kommentarer: