tisdag 3 mars 2009

Biologi

Sitter på min biologi timme nu. Skulle ha haft Fysik prov idag men de vart uppskjutet tills på Torsdag, och de känns skönt med två dagar extra att plugga på. Igår så gjorde jag inte så mycket mer än att jag pluggade och kollade på gamla fula bilder. Man har väl ändrat sen dess som tur är, haha. Idag så har jag inte gjort så mycket mer än att ha gått i skolan och haft idrott, basket. As kul. Och idag blir de skola, sen fika med Camilla,Linnéa,Annika,Cecilia,Julia,Karin,Hanna & Louise och fira Pillän lite smått :) Blir dock ingen lång fika för min del eftersom att min skjuts till Gävle kommer klockan 5. Då är de landskamp med fotbollslaget. Efter de ska jag ta och plugga lite sen bara ta de lugnt. Imorgon ska jag träna fooootbollll och plugga lite igen. Rätt så tråkiga dagar nu men ja, finns inte så mycket mer att göra just nu. I helgen ska vi ju fira Pillan så jag lär väl taa och köpa något åt sötan. Nått riktigt fint ska de vara. Men nu ska jag ta och jobba lite, have a nice day. Besos


/ B

Inga kommentarer: